Cinta Anuar Zain dan Nora Danish ~ Video Ajari Aku





Cinta Anuar Zain dan Nora Danish hanyalah dalam Video. Jangan salah sangka ,Anuar Zain poojaan hatiku ~ hanya aku punya sorang ~ boley camgitu? Anuar Zain kata dia suka pompuan yg type Nora Danish..so ai pun bagilah restu, memandangkan tak mungkin Anuar Zain terpikat kat  wanita type cam ai.. heheh serius melawak, tapi Anuar Zain adalah penyanyi No.1 Feveret saya.NOKTAH dan kalau betullah Nora Danish itu girlprennya, maka  saya sangat sukeee  sukee..



Lihat Video Klip  'Ajari Aku' by Anuar Zain



Best giler nengok video ni, gambar pun lawo sangat ~ tapi endingnya sangat  auwww... syahdu..!!



 LIHAT VIDEOSumber YouTube n Beautifulnara
Gosip cinta Anuar Zain dan Nora Danish,Video Klip ajari aku anuar zain, gosip artis, hiburan, gambar Nora Danish dan Anuar Zain

2 comments:

  1. video klip nih sgt2 cantik...saya pon sukaaaaaaa....anuar zain artis kesukaan saya jugak, dgr lagu dy time pregnant..sgt2 bestttt..tak dgr sehari, tak sah yerrrr..hehhe

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...