Baju pengantin Leuniey dan Khairul Fahmi ,umum tarikh kahwin esok.





Khabarnya, tarikh majlis pernikahan Khairul Fahmi Che Mat atau Apek dengan Leuniey Natasha akan dimumkan oleh Apek dalam satu sidang bersama pihak media yang akan diadakan di Hotel Royale Bintang Damansara, esok.




Pihak Royale Bintang juga ialah merupakan penaja lokasi perkahwinan mereka. Khabarnya juga, di majlis perkahwinan mereka akan mengenakan busana pengantin rekaan pereka Ezuwan Ismail. Malah Ezuwan telah tweet sekeping gambar yang menunjukkan Leuniey sedang fitting sehelai busana rekaannya.
sumber beautifulnara.com



Betul ker ini gambar bekas tunang leuniey ? .gambar majlis pertunangan leuniey yang sebelum ni , terjumpa dalam Google.. tak tahu betul tak okey ...~ Leuniey mmg cun lah bagi ai tapi tak terlalu muda ke nak kahwin ? jodoh kowt...LIHAT VIDEO


Leuniey dan Khairul Fahmi tayang baju pengantin, gosip artis, ahli sukan, hiburan, artis kahwin, 

5 comments:

  1. Harap2 takde halangan la...! Kalau dah jodoh sapa la boleh menghalang kan :P

    ReplyDelete
  2. kalau dah jodoh memang tak ke mana... tapi liga AFF suzuki nanti jangan la khairul fahmi prestasi ke lauttt... haaa3x

    ReplyDelete
  3. luni ni sape ek sebenrnya,, tertanya2 jugak...

    ReplyDelete
  4. Comel ..ank remaja yg berjaya dengn bisnes

    ReplyDelete
  5. semoga berkekalan jodohnya...jom semarak cinta di Galeri Malam Pertama Cameron Highlands hanya di MARDI Station CH

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...