Aktiviti hujung minggu dengan Anne Ngasri.




Anne sangat friendly, nak posing ngan Anne kena bongkok sket sebab dia sangat comel lote ~


Assalamulaikum readers,salam Isnin semoga semua sihat ~ gembira adanya,saya doakan readers semua cool aje,dengan harapan anda pun mendoakan saya dan family juga succes selalu,doakan juga demam saya dan anak~anak cepat sembuh.

Ini entry personal,tapi tidak dipersonelkan dengan harapan ada yg sudi membaca ~ hanya nak kongsikan aktiviti sabtu ahad baru lepas.Ada yang menarik,sebab semalam saya sempat posing dengan Anne Ngasri yang baru  kita buat entrynya beberapa hari lepas Anne Ngasri bertunang dengan Ahli Politik ~ agak-agak dia bawak tak tunang dia semalam ? muahahar cer teka? Kami bertemu di satu event Tadika Ceremony, lil boys dia attend utk ambik scroll.




Biasanya Sabtu Ahad kalau kami takde kemana-mana,kebetulan pulak my hasben kena buat event,ai pun wajiblah menyibukkan diri attend sekali event tu, kan ker cewahh kau kalau dpt jumpe retis, lagipun anak-anak enjoy sangat tengok performance para budak2 tadika ,kan ada concert, wah bertepuk2 tangan dan berdancing sakan  anak-anak , saya selalunya sengaja bawak diorang ni nak bagi pendedahan, baik juga utk improvement budak-budak.

My lil Syamim Izzuddin ~ 1 yo

My lil Sufi Insyirah  ~ 2 and half yo

Ini pulak aktiviti hari Sabtu,siapkan tempahan Carrot Cake dan Butter Cake, juga Cake Pops..!! Terima kasih ea kawan~kawan yg suka makan kek simple ai..tempah2 la selalu ngeh ngeh..




Cake pops sangat sesuai utk Birthday Party anak2.. cute so lovely ~ till then,wassalam.

3 comments:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...