Ana Dahlia nafi curang ~ silap cepat kahwin..!




PETALING JAYA – Pelakon sensasi Ana Dahlia, 29, menafikan dakwaan bahawa keretakan rumah tangganya dengan chef selebriti Chef Riz disebabkan dia curang.

Ana Dahlia atau nama sebenarnya Diyana Mastura Jaafar menegaskan dia berada di pihak yang benar namun enggan mengulas mengenai status perkahwinannya.BACA SINI

“Memang saya ada masalah peribadi tapi tidak perlu diceritakan buat masa sekarang. Suatu hari nanti semua orang akan tahu dan buat masa ini saya tidak ingin membuka aib sesiapa.

“Saya tidak pernah menjalinkan hubungan dengan orang lain jauh sekali berlaku curang. Jangan membuat andaian tanpa bukti kukuh,” katanya pada majlis ramah mesra drama bersiri Cinta Itu Milikku di sini semalam.


“Saya mengaku rumah tangga kami memang berdepan dengan masalah ketika ini. Saya berusaha untuk menyelesaikan dengan menghadiri sesi kaunseling dan berbincang dengan keluarga.

“Saya berada di pihak yang benar. Sebagai isteri, firasat saya sangat kuat. Saya bukan sebaik manapun, tapi saya tidak perlu takut kerana saya tahu apa yang betul dan apa yang salah. Sebagai isteri, sudah pasti saya kecewa dengan apa yang berlaku, tapi setiap yang terjadi ada hikmahnya. “Saya akui kami kenal dalam tempoh yang cukup singkat iaitu tiga bulan dan terus ambil keputusan untuk berkahwin. Justeru, saya belajar daripada apa yang berlaku iaitu jangan buat keputusan terburu-buru untuk berkahwin. Apapun, saya berdoa semoga semuanya berakhir cara baik,” kata pelakon Ana Dahlia atau nama sebenarnya, Diyana Mastura Jaafar, 29.


Ana berkata demikian ketika diminta mengulas gosip rumah tangganya yang baru berusia 11 bulan dengan bekas juri MasterChef Malaysia yang juga Chef Selebriti, Mohd Nadzri Redzuawan serta lebih mesra disapa Chef Riz, 30, yang dikatakan bergolak ketika ini. Malah, ada laporan dalam blog hiburan yang mendakwa Chef Riz dan Ana hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Kajang untuk mengambil borang permohonan cerai.

Keadaan menjadi semakin panas apabila Chef Riz dikatakan sudah membuat pengakuan di sebuah akhbar mengesahkan pergolakan dalam rumah tangga mereka, baru-baru ini.

Ketika ditanya punca keretakan dalam rumah tangganya mungkin berpunca ada orang ketiga, Ana menafikan dia ada menjalin hubungan dengan lelaki lain atau kembali berhubung dengan bekas teman lelakinya dulu.


“Terus-terang, memang tiada lelaki lain dalam hidup saya. Tapi saya tidak boleh komen sama ada Riz ada orang lain atau tidak hingga menjadi punca masalah rumah tangga kami kerana saya tidak mahu mengaibkan sesiapapun termasuk Riz ataupun keluarga mentua kerana hubungan kami sangat rapat sampai sekarang. “Bapa mentua, Chef Wan juga sudah tahu apa yang berlaku dan sentiasa memberi sokongan pada saya. Saya juga tidak dapat menjawab persoalan sama ada kami masih duduk sebumbung atau saya masih memegang status isteri atau tidak,” katanya ketika ditemui di majlis pelancaran drama bersiri 24 episod, Cinta Itu Milikku yang berlangsung di Sri Pentas, TV3, semalam. Ana yang berstatus janda berkahwin dengan Chef Riz, anak tukang masak terkenal, Datuk Redzuawan Ismail (Chef Wan) di kediaman pengantin perempuan di Batu 8, Changkat Jering, Taiping, Perak pada 1 Disember 2011.
gambar perkahwinanan ana Dahlia dan Chef Riz,Ana Dahlia dan Chef Riz bercerai,gosip, hiburan, 

3 comments:

  1. patutnye jawab je no komen. ni dah macam nak salahkan orang lain le pulaaaaaaak

    ReplyDelete
  2. ekelehhhh...igt kawen nih cam main masak2 ke..apalahhh

    ReplyDelete
  3. Alahai....ni dh nak jd retis hollywood je gayanya....

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...