Gambar perkahwinan Dato Lee Chong Wei





Selepas bercinta selama 11 tahun, pemain badminton No 1 dunia Dato Lee Chong Wei akhirnya bersedia untuk sehidup semati denganWong Mew Choo pada 10 Nov di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur.


Dan semalam Chong Wei, yang akan berusia 30 tahun pada Okt 21, akhirnya mendedahkan bahawa kesabaran Mew Choo yang telah  memenangi hatinya.


"Saya telah mengenali  Mew Choo sejak zaman junior saya dan kami telah  bersam dan pernah terputus hubungan selama 11 tahun yang lalu. Sudah tentu, terdapat salah faham tetapi dia sentiasa berdiri disisi saya" kata Chong Wei. 




"Dia tahu saya dan suka saya walaupun ketika saya tiada siapa ... dan dia tidak pernah berubah. Beliau telah menunggu saya untuk masa yang lama dan saya memutuskan bahawa ia adalah masa untuk mengahwininya.  Saya suka  kualiti dalam dirinya. "


Mew Choo adalah bekas pemain badminton perseorangan wanita utama negara sehingga dia bersara baru-baru ini.WATCH VIDEO HERE









Dato Lee Chong Wei Married  Photo, gambar kahwin Dato Lee Chong Wei , Gambar kahwin Lee chong Wei dan Wong Mew Choo

2 comments:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...