Diana danielle kata dulu dia tak kenal pun siapa Farid Kamil.







Diana tak kenal siapa Farid.

Membuka cerita bagaimana cinta mereka mula berputik, kata Diana, sebelum menceburi bidang seni, dia langsung tidak mengenali siapakah Farid Kamil.


Akuinya, sebelum ini, cita-citanya lebih terarah kepada bidang nyanyian. Disebabkan itu, Diana tidak berminat untuk mengambil tahu mengenai dunia lakonan tempatan.


"Waktu itu saya masih budak-budak lagi, memang saya gila sangat menyanyi. Sebaliknya kini, saya bukan bergelar penyanyi tetapi lebih dikenali sebagai pelakon. Sejak itulah baru saya mengenali Farid Kamil.


"Kami berkenalan ketika sama-sama membintangi filem Evolusi KL Drift. Pada ketika itu, saya suka cara dia bertutur dan sikap dirinya. Tidak lebih daripada itu," luahnya.


Minat Diana yang bercambah terhadap bakat lakonan Farid tercetus selepas Diana menonton filem Anak Halal lakonan Farid bersama Maya Karin.



Diana minat Farid

"Selepas menonton filem Anak Halal, saya mula meminati Farid. Bagi saya, dia seorang pelakon yang bagus. Sekarang, bila fikir saya bakal berkahwin dengan orang yang saya minati, rasa diri ini amat bertuah," tutur Diana.


Harapan Diana hanya satu iaitu agar perkahwinannya bersama Farid kekal sehingga ke akhir hayat.


"Walaupun ramai yang kata perkahwinan selebriti banyak dugaannya, bagi saya semua orang mempunyai dugaannya yang tersendiri. Saya cuma berharap, Farid merupakan jodoh saya sehingga saya menutup mata," katanya dalam senyuman yang bahagia.





3 comments:

  1. salam perkenalan. nice blog. follow me back yah! :)))))

    ReplyDelete
  2. Entri Yang Best :)

    Dah Lama Follow Blog Awak . Follow Blog Ni Kalau Sudi :)

    http://mynameishafizah.blogspot.com/

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...