Misteri remaja hilang di Villa Nabila ~ kejadian sebenar baca sini.



Banglo Villa Nabila yang menjadi misteri kini
dikatakan menjadi tempat kehilangan 23 remaja

Wahh, betul-betul misteri kan, hari ni berita tentang kehilangan 23 remaja di Banglo misteri Villa Nabila memang menaikkan bulu roma.Banyak kali juga dah baca tentang misteri banglo berhantu ni.macam-macam versi ada. Kalau baca di surat khabar harini, memang pihak polis menafikan kehilangan remaja 23 orang tu,yang katanya hanya 7 orang terselamat. Polis hanya menerima satu laporan kehilangan seorang remaja lelaki .

ni paper myMetro: 

JOHOR BAHRU: Polis Johor mengesahkan hanya seorang remaja, bukannya 23 orang yang kononnya hilang di sebuah banglo usang di Jalan Skudai, dekat sini, hari ini.
Timbalan Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Superintendan Abdul Samad Salleh, berkata pihaknya hanya menerima satu laporan berhubung kehilangan seorang remaja berusia 16 tahun sejak Sabtu lalu. 
"Laporan itu dibuat ibu mangsa jam 1 pagi tadi dan beliau dimaklumkan rakan anaknya, mangsa didakwa memasuki kawasan villa tinggal berkenaan," katanya. 
Sementara itu, sejak jam 8 pagi tadi kawasan sekitar villa tinggal itu dipenuhi orang ramai susulan hebahan berita kehilangan remaja berkenaan dalam laman sosial.
sumber http://www.hmetro.com.my

Tapi banyak lagi website dan laman blog memaparkan cerita menarik dan terkini pasal kehilangan remaja di villa nabila ni.. Boleh baca lagi di  http://tengoktvonline.blogspot.com/  ceritanya agak lengkap dan menyeluruh, bagi saya memang tak mustahil cerita misteri macam ni,sebab saya sendiri banyak pengalaman dengan cerita mistik,berlaku pada diri sendiri dari saya kecil sampai la dewasa, since saya dah kahwin je benda-benda ni kurang mengacau.Makhluk ini pun memang wujud kan, jadi kita tak tahu cerita sebenarmya, nantikan je berita selanjutnya kan.





3 comments:

  1. haa baru la taw nye pasal vila nie..patut la kat wechat dok heboh2..sye pon pelik...
    btw sye pon percaya benda2 ghaib nie..sebab pernah terjadi dekat diri sendri..

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah..Ramai blogger citer pasal ni... Nak tahu jugak cerita sebenar tapi...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbth..

    Betul rata2 blog cerita pasal ni...sila2lah lawt blog sy ada peraduan...tqvm... http://saridahsenin.blogspot.com/2013/11/tawaran-notebook-diary-2014-dari-jalin.html

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...