Azab dihempap lori kontena


Kereta dinaiki tiga beranak dihempap kontena

Nibong Tebal: Sepasang suami isteri terpaksa menahan kesakitan setengah jam apabila kereta Proton Wira dinaiki dihempap lori kontena di persimpangan Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Selatan, di sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 8.45 malam kelmarin, Ruslan Yunus, 36, yang juga anggota polis dari Balai Polis Nibong Tebal bersama isterinya, Azmila Awang, 34, dan anak lelaki mereka berusia enam tahun nyaris maut apabila kereta dinaiki remuk dihempap lori kontena yang membawa muatan kotak kosong. 
Bagaimanapun Ruslan, isteri dan anaknya terselamat dan suami isteri itu hanya cedera ringan sementara anak mangsa dan pemandu kontena berusia 51 tahun tidak cedera. 

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Selatan Superintendan Shafien Mamat berkata, Ruslan yang memandu kereta dan isterinya yang duduk di tempat duduk penumpang hadapan terperangkap dalam keretanya 30 minit sebelum dikeluarkan anggota bomba dari Balai Bomba dan Penyelamat Nibong Tebal selain dibantu anggota bomba sukarela.

Beliau berkata, kemalangan dipercayai berlaku apabila lori kontena dari pekan Nibong Tebal menghala ke Sungai Bakap cuba mengelak sebuah kereta yang keluar dari persimpangan itu.
sumber http://www.hmetro.com.my



No comments:

Post a Comment

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...