Hari penuh penantian..pesawat terhempas MAS MH370 , berdoa mereka selamat



Assalamualaikum, rasanya hari ni penuh debaran..sambil berdoa..penumpang pesawat  MAS MH370 semuanya selamat,  misteri kehilangan yang masih menjadi tanda tanya..memungkinkan segalanya yang berlaku, hanya doa mengiringi mereka..dan keluarga yang terlibat harap tabahkan hati. Ini berita sedih untuk seluruh rakyat Malaysia.Dimaklumkan terdapat 38 warganegara Malaysia  dalam penerbangan tersebut.

Sedari awal  4pagi lagi suami dah terima sms dari kawan-kawan menyampaikan berita sedih ni..dan kami lihat PC tadi pun di klinik sebab suami sedang buat blood test, sebab tahap kesihatan yang tak reda..sambil juga berdoa suami okey dan doktor kata negatif denggi,alhamdulillah  tapi saya suggest suami pergi buat xtray dada sebab saya tak puas hati suami saya lain macam ni..* nanti cerita lagi..sambil layan tempe goreng rangup di petang hari..berdebar tunggu berita terkini pasal pesawat terhempas MAS MH370.

Tempe goreng rangup, hiris tempe senipisnya, celup dalam tepung beras hokey~


Peta menunjukkan lokasi terakhir pesawat MAS dikesan pada awal pagi Sabtu.

Gambar pembantu juruterbang Pegawai Pertama Fariq Abdul Hamid yang mempunyai pengalaman sebanyak 2,763 jam penerbangan.


Hai..sempat jugak ada manusia yang tak sensitif langsung dengan perkara macam ni, buat sedap mulut aje.. nyampah aii dengan orang mulut longkang!


*Al-Fatihah untuk arwah adik bongsu  kepada abang ipar saya yang baru kembali kerahmatullah sebentar tadi, dan doakan kesejahteraan kepada anak sepupu saya yang bakal menjalani pembedahan barah otak stage3 esok hari,semoga Allah permudahkan segalanya.Ameen.



No comments:

Post a Comment

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...