Berehat~


Rasa letih lah, fikir tu fikir ni..uruskan hal sana sini tak selesai juga.. rasa penat menyelubungi diri dan minda, badan rasa lembik je malas beraktiviti, minda lembam ni..banyak sangat nak fikir...  perlukan ruang waktu dan suasana yang lebih tenang.. ingin berehat , inginkan tidur secukupnya.. inginkan waktu santai inginkan waktu beribadah dengan tenang..inginkan rasa damai dan rasa sejuk dalam hati.. ingin tu ingin ni..lumrah manusia inginkan segalanya yang bikin hati tenang..banyak sangat keinginan...tak bersyukurkah aku?

Ada masanya , lebih baik mengasingkan diri seketika dari kebiasaan, dari keriuhan dan kebingitan. Menjauhkan diri dari sidia dan si itu si ini untuk kebaikan. Menyembunyikan diri dari isu isu yang menyemakkan minda..menjauhkan diri dari manusia manusia yang selfish, stubborn dan outspoken..

Diri cuma ingin berehat, luangkan waktu waktu yang berbunga bersama suami dan anak-anak. Tak mahu pelbagai isu  meracuni kebahagiaan keluarga. Diri hanya ingin mencari damai mencari cinta Ilahi bersama keluarga tercinta dengan doa semoga bahagia bawa kesyurga....

Jangan dipersoalkan kenapa aku  membawa diri....





2 comments:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...