Yang pergi dan kisah hilang cinta | izwan pilus | rita rudaini | abby abadi.





Al- fatihah untuk allahyarham Izwan Pilus ,Takziah untuk keluarga beliau atau nama sebenarnya Khairil Izwan Pilus yang telah meninggal dunia akibat jangkitan kuman pada paru-paru di hospital Ampang.Allahyarham yang popular dengan lagu Kembali Senyum telah menghembuskan nafas terakhirnya pada pukul 6.15 petang semalam.Arwah juga abang kepada Aril AF7. Lagi story sini.



Comelnya anak-anak rita rudaini dan aidil zafuan.Aidit rayyan rizqin dan Airit Qaqa arjuna. Tak suka nak story gosip-gosip pelbagai tapi simpati juga dengan rumahtangga mereka yang penuh kontroversi since awal perkahwinann lagi.Suka faced rita sebab mmg nampak younger than her age.Terkini kisah isu surat tuntutan yang diterima Rita dari suaminya.Apa kes? bacalah sini .Apapun,doakan sajalah yang terbaik untuk mereka. Klik sini untuk dapat hadiah.



Ini pulak kisah cinta yang retak.Kesian Abby abadi dan Zul ariffin. Suka pipi chubby abby - dia pun skit2 manja tehehe sometimes over pulak manjanya tewww. Abby  u jangan  merana sangat yer, jangan sampai tergugat keayuan  wajah mu itu,single  pun boleh survive aper,buktikan dear! - tapi bengang gak ,statement Zul biasa2 jer..sabar ajelah kan..kat sini ada story best pastu jom lepak di  blog abby abadi. 



*Selamat bercuti semua..Happy CNY juga..jangan terlebih makan limau okey..nanti tak keluar suara kau yang susah tehehe....!



9 comments:

  1. Al-fatihah buat izwan , rasa simpati kat rita . kecian kau abby abadi .

    ReplyDelete
  2. moga allahyarham tenang disana..amin =)

    ReplyDelete
  3. http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html ga untuk kak mie join :D

    ReplyDelete
  4. @cik teddy : amin
    @muja : tq muja =)

    ReplyDelete
  5. al-Fatihah untuk arwah Izwan Pilus.... cerita yg lain2 mmg hot tu...:)

    ReplyDelete
  6. @Aishah : tak suka sgt bergosip,tapi kesian kat wanita2 cantik ni,doakan terbaik utk mereka =)

    ReplyDelete
  7. hidup macam roda kan,apapun mati adalah pasti..

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...