Jom tukar gaya | Tips mengubah gaya #03







Assalamulaikum.Hai semua,kali ni adalah entry terakhir untuk Tips mengubah gaya ,siapa yang dah baca Tips mengubah gaya #01 dan Tips mengubah gaya #02 sila angkat tangan! tehehe..bagus murid2..jom ikuti pula tips yang ketiga ini okey ! senyum dulu..kerana senyum itu sedekah,senyum itu penawar duka,senyum juga membuat wajahmu tampak lebih cantik.. betul?

KLIK SINI untuk menang RM50 000!!


Tips mengubah gaya #03


  • Bersederhanalah untuk apa saja gaya yang mahu kita gayakan.Pakai perhiasan yang sederhana dan tidak sarat.Barang kemas jangan sampai macam mami jarum ehehe

  • Pakai maskara pun okey.Sebenarnya maskara mampu memperindahkan mata dan keseluruhan wajah serta membuat mata nampak segar bersinar.

Untuk anda yang suka makan,jom makan dan shared,
KLIK SINI dapat duit!

  • Cukup tidur,sangat penting!Ini untuk memastikan proses pembaik pulih badan berjalan lancar.Saat kita tidur sel2 tubuh bergiat cergas melakukan proses pemulihan.Tidur yang cukup penting untuk kesihatan sekaligus kecantikan.

  • Keyakinan diri adalah pakaian yang paling hebat.Bina keyakinan diri adalah penting kerana ia untuk penampilan hebat.Bagaimana bergaya atau trendy sekalipun,jika tiada keyakinan diri,penampilan pasti tenggelam.

Peminat gadget ? KLIK SINI ada Gila Internet Sale!!


  • Jadilah diri sendiri.Personaliti seseorang mencerminkan keindahan yang ada pada diri kita.Walau apapun yang kita sarungkan ke tubuh,semua itu tidak bermakna tanpa personaliti yang menarik!



1 comment:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...