Salam Ramadhan al-Mubarak | Jadual berbuka puasa dan imsak 1433Hijrah/2012Masehi




Assalamualaikum semua muslimin muslimat, selamat berpuasa semua.Tahun ni kita mula berpuasa hari Sabtu 21 Julai 2012.Elok sangatlah sebab ujung minggu tu memang boleh balik kampung berbuka puasa dengan family.seronok kan. Sebelum tu ni dia Jadual berbuka puasa dan imsak 1433Hijrah/2012Masehi bagi negeri Selangor , sila klik untuk saiz besar sikit wokey,jgn lupa kasi print n tebeng kat pintu peti sejuk anda hehe =)



Ataupun sila layari laman web JAKIM untuk Jadual seluruh negeri Malaysia di  SINI . Pada siapa yang lupa niat puasa tu silalah hafalkan balik semula ye..jangan malu2 ek'eh ade ker lupa niat,tapi ingat pulak doa buka puasa nget nget..tak patut..tak patut...


Doa berbuka puasa.

Di kesempatan ini saya ingin memohon ampun dan maaf kepada semua yang mengenali atau tidak mengenali saya secara langsung,sekiranya penulisan saya atau kata2 saya ada menyinggung hati kamu semua,semoga ibadah puasa saya,anda dan keluarga kita lebih telus mendapat redha Allah swt dengan kemaafan yang anda berikan,Insyaallah.Salam ramadhan mubarak,semoga ibadah kita lebih baik dari tahun lalu.Till then,wassalam.



1 comment:

  1. http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/awesome-giveaway-by-us.html mae join sii dear..byk hadiah menarik

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...