Sinopsis drama Bukan Bidadari | Nad zainal dan Sharnaaz Ahmad







Sinopsis Drama Bukan Bidadari

Inas merupakan seorang gadis yang manja, kaya dan sempurna tetapi keadaannya berubah setelah ayahnya meninggal dunia. Selepas kematian bapanya, kehidupan Inas tidak stabil. Inas dan ibunya Puan Hani yang dilanda kesedihan terpaksa berpindah ke kampung.


Untuk menyelesaikan masalah keluarganya, Puan Hani menyuruh Inas berkahwin dengan Arif, seorang lelaki yang kaya. Tetapi malangnya, Arif seorang lelaki yang kasar dan suka menyakiti Inas. Dugaan sering menimpa Inas sehingga Arif dilaporkan terbunuh dalam suatu kejadian ngeri. Inas mula merasakan kebebasan tetapi kebebasan itu hanya sementara apabila Arif kembali dan sebenarnya dia tidak meninggal dunia.

Para pelakon Bukan Bidadari

Nad Zainal sabagai Inas

Sharnaaz Ahmad & Shila Amzah yang comel bertudung.

Mesti ramai dah tengok kan drama best ni kat Slot Lestary TV3 setiap Selasa 9 malam kan,memang best.Dah mula minat kat Nad Zainal dan Sharnaaz Ahmad.Okey ape lakonan diorang.Nad tu sweet sangat and muka dia memang fotogenik.



Sharnaaz tu kan boyfriend Shila Amzah,you olls tengok gambar shila amzah bertudung,cun kan..cepatlah kawen diorang ni.. heee =)


1 comment:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...