Mari melukis sambil menyanyi | versi merapu,tapi ini kenangan termahal.


Masa saya kecil,saya memang suka melukis,bakat tak seberapa,jadi masa kecik2 biasalah,duk terperap ngan buku2 kosong n kaler pensil yang dibelikan.Lukisan ntah hape-hape merapu bagai,jadi suatu hari kakak saya datang dekat,dia cakap 'meh nak blajar melukis tak ? senang jer, melukis sambil nyayi,ikut tau...!'

bulat kecil bulat kecil  ♫♪
 
bulatlah besar...♫♪

bulat kecil bulat kecil ♫♪

bulatlah besar...♫♪

bulat kecil bulat kecil... ♫♪ tadaaa...dah siap..comel tak..??? =P
Ini kakak saya no4 yang mengajar saya [dia baru melahirkan anak ke-6 beberapa minggu lalu..]..tehehe sampai sekarang saya tak lupa..walaupun ia cuma lukisan cekba  yg cute..ketika itu cuma untuk melawakkan saya , saya akan ingat momen itu..kerana kenangan waktu kecil hanya datang sekali dalam hidup kita...!

 

5 comments:

  1. lagu memang sape2 pon akan ingat punyer kn..comellah..

    ReplyDelete
  2. haha, ade agi satu lagu tu, hujan rintik rintik .. pernah dengar??

    ReplyDelete
  3. @ikatan n tessz : hehe mmg cute ingat jugak lagu rintik2,kanak2 mudak ingat bila belajar guna lagu

    ReplyDelete
  4. kenangan zaman kecil paling takleh lupa...

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...