Bila rindu datang,aku jadi emo!!

 
Pencil box paling saya sayang,dah 13 tahun saya simpan pencil box ni.
Dah cakap kan,2 minggu ni saya duk mengeram umah mak,jadinya saya selongkar barang2 lama dalam bilik,nak mengemas supaya bila saya tidak gunakan bilik ni,orang lain pulak boleh guna bilik ni.Memang skrg ni sedang windu kat member2 lama - teringat zaman skolah n kat kolej dolu2 sebabnya selongkar barang terjumpa byk buku2 zaman sekolah.weeeee  mana minah2 tu semua? Jaya Letchumi, Kak Ila,Aida,Rozie,Sue, kak ana,Mawar..di mana dikau kengkawankuuuu...sudah berapa dozen anak2 korang..sob sob sob..ingat lagi u olls buat surprised bufday party utk imie?nak ulang balik memori tu boleh tak?boleh? boleh takkk?emo gila aku ni.. sighhh!
 
Baca sini pulak jom :
 

4 comments:

  1. hamboiii, kenangan abes tuh...ha a tol kat cik bella, awat tak carik kat FB, hehhe

    ReplyDelete
  2. @bella n cinta : dah carik ,takdepun..ada 2/3 org jumpa gak kat fb tapi mayb yg lain guna nama nick kot tu yg tak jumpe

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...