Awal dan Scha nikah 4 Mei | Harijadi ku !



Buat short entry.Awal Ashari dan Scha Al Yahya akan bernikah pada 4 Mei di di Pullman Putrajaya manakala majlis persandingan pula pada 6 Mei di PICC, Putrajaya.Terima kasih la Awal dan Scha meraikan tarikh harijadi saya yang ke tuuutttt pada tarikh yg sama.Walaupun begitu mintak mahaplah saya tak dpt attend majlis u olls kerana saya mungkin sedang berada diatas gunung Kinabalu pada tarikh tersebut.Sudah planning chantek maaa date itu kami akan travel ke Kota Kinabalu...!!! Perasan bestfren kepada awal dan Scha ekeke weee tak boleh blahh la ayat.


Scha sila pakai tudung untuk kelihatan sangat cantik manis+ solehah.


Dulu time grand wedding Mawi dan Ekin,  saya pun tak dapat attend walaupun terima jemputan,nak tahu kenapa? kerana pada tarikh dan waktu yang sama saya juga sedang naik pelamin! so tolong jawab macamana kami nak datang kenduri kawen Mawi itu?paham kannn? emo 5 saat.



14 comments:

  1. same date ekkk
    lepas ni u sambut bufday theyols celebrate anniversary plak ngeee

    p/s:: lawa scha pakai tudung gituew kan?

    ReplyDelete
  2. kak mie,,, hehe,, datang lagi,, nak ucap happy bufday in advance boleh? hehe

    ReplyDelete
  3. betuii tu,besday saya anniversary mereka.

    ReplyDelete
  4. hamboihhh sama date, untung badan,..hehhe

    ReplyDelete
  5. @cinta :date jew same mak aihh takde pekdahnya pown..huuuu

    ReplyDelete
  6. wah kelas gitu, semua tarikh2 penting kongsi ngan hari bahgia artis je ni...jeles2 ni..hehehehe

    ReplyDelete
  7. @ikatan :heheh kelass giteww kak..kenan artiss kowt

    ReplyDelete
  8. diorang ni memang sepadan dari segi cun... mesti diorang tak sabar nak tunggu 4 mei tu yee..semoga berkekalan hendaknya...

    ReplyDelete
  9. @kazman/sue: yelar kak sama2 femes gitew byk la dugaannya nanti semuga bahagia hendaknya.

    ReplyDelete
  10. @bella : sebab itu Allah jadikan

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...