Blog saya kena removed | apa patut buat?


Assalamualaikum kawan².Apa lagi nak dikata kalau tetiba saya nak view blog semalam around  6pm tapi  tiba² keluar camgini.
Redha sajalah! walaupun dalam hati rasa nak meraung.


Blog saya sudah kena removed.account gmail pun disabled.
semua tak boleh nak acces pun.
selalu dok baca blog milik blogger lain kena removed..
tetiba harini datang pulak giliran saya.
Gelabah la jugak sebab tahap kecintaanku pada blog semenjak dua menjak ni memanglah over sikit..nget nget..
sambil aku termangu mengenangkan nasib,
kebetulan hubby balik dari opis
dia sangat suka hati bila blog wife nya ni kena removed,
takdelah duk menebeng depan laptop,katanya.sengall

So,ape langkah perlu diambil sekiranya blog kita kena removed? 
Dia akan keluar statement camgini ,



senang story,malas nak pening² kepala terus emel ke Blogger Help,
tanya kenapa blog saya disable,
padahal saya tak melakukan sebarang kesalahan
melanggar T&C yang ditetapkan Google.
hah dah bosan pulak dok melangut melayan perasaan geram..
better tak payah duk serius sangat..smile aku sorang² hehe
After send email ,
kuar sekejap antar comforter gi dobi..
my lil dotter bagi  dot dot kat comforter dia huhu..
balik dobi gi singgah pasar malam
sampai rumah kul 10 cuba view blog picisan saya ni,
hooreyy dah okey dah..
rasanya pada yg miliki akaun blogspot tu,hati-hatilah yer..
tak mustahil lepas ni turn you all pulak..
hurm..kalau jadi,cepat2 lah email ke Blogger help.

Alhamdulillah semuanya dah okey..

hubby :( heheh


5 comments:

  1. akak,, semalam pun muja ada click2 nak view blog akak,, memg kuar yang kena remove tu,, alhamdulillah dah ok :D

    ReplyDelete
  2. hehe muja pun perasan gak ker,risau gak semalam..alhamdulillah dah ok pun..

    ReplyDelete
  3. ok, tolong buang widget yg ada dlm blog ni.. sbb widget yg slalu bawak virus.. blog nureen & kwn2 dh jadi so kami mmg buat g2 ja..
    cth : widget chat ka, widget traffic ka apa ja la k.. gd luck :)

    ReplyDelete
  4. tq nureen,mmg tgh duk pikir nak buang widget yg tak penting..hurmm =(

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...