Ada apa dengan 21 December.




Pukul 11.55 malam tadi
reminder telefon suami berbunyi
selepas tu dia - suami - kata
o'owh esok ulangtahun perkahwinan kita
saya kata - nak hadiah , nak hadiah, nak jugakk
suami kata - ayang lah bagi abg hadiah
dalam hati senyum ketelinga
terima kasih lah suami sebab set reminder..ngeettt
saya tak dambakan hadiah pun untuk menggula2kan saya.
ingatan dari suami sudah cukup membahagiakan
lagipun,mmg malam td outing n dinner di luar sebab dia nak celebrate
saya tahu cuma buat bodo jer
kalau slalu sy selitkan kad comel kat poket blazer  suami time nak g office
kali ni mmg takde surprise ape2
biasanya suami send wish via email,
so saya dah tergedik2 check email..
belum ade lagi neh..nanti2 kot
tapi 2/3 hari  ni suami attend course so probability tu low sket lah..
takpe2 semua tu kurang penting,
yang penting kasih sayang berterusan bawa ke akhirat nanti
saya lebih gembira dapat solat berjamaah dengan suami
daripada dapat a bouqet of flower yang boleh tahan seminggu pastu layu
saya lebih hargai pelukan ikhlas sang suami sebelum ke office
daripada nak claim 'free of charge ticket' MAS ke Paris..[hehe ye ker]
ini saya,terus berdoa setiap detik
agar Allah memanjangkan kebahagiaan kami sekeluarga
dengan limpahan rahmat dan hidayahNYA.
amin.
ada apa dengan 21 december..
Selamat ulangtahun perkahwinan kita yang ketiga,suami.

6 comments:

  1. hepi 3rd anniversary to both of u
    moga kekal hingga ke syurga ekkk

    ReplyDelete
  2. mekasih dear..perlu doa insan org lain juga..insyaallah.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..... semoga berkekalan

    ReplyDelete
  4. hepi anniversary..
    semoga berkekalan dunia akhirat

    ReplyDelete
  5. mekasih dear,amin..semoga anda semua juga dilimpahi rahmat dan hidayahNya

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...