Caravansary | by Kitaro






caravansary by kitaro

Puisi untuksuami


Pagi tanpa minum Tea denganmu
umpama bertemu tanpa berbicara
itulah aku dan kamu
yang tak indah bila semua jadi sunyi
tanpa tikam lidah
dan ketawa usik mengusik
bagai budak prasekolah
aku terus merindumu
dan segala kenangan kita
10 tahun bersama sebagai teman karib
3 tahun kini sebagai suami isteri
aku masih merindui
saat2 kali pertama jatuh cinta..
Setiap hari aku berusaha menjadi
isteri solehah untukmu suami.
Semoga akad itu membawa kita
ke syurga Firdausy,Insyaallah.



11 comments:

  1. memang minat kitaro,tapi yg sedihnya cd kitaro lecturer saya pinjam langsung tak ingat nak pulangkan..hampeh tull

    ReplyDelete
  2. cakap dalam hati jer lah "i miss you"
    hik3

    ReplyDelete
  3. @jannah : hati dah penat cakap i miss u..sampai naik malu hehe

    ReplyDelete
  4. kak kalau dgr muzik ni trus tringtkan arwah abah akak... dlu dia mmg minat giler album2 kitaro... syahdu ja dgr..

    ReplyDelete
  5. @dela :mmg sedih.. sabar je kak

    ReplyDelete
  6. owh sobs
    tetiba rindu sama my umi kat mesia uwaaaaa :((((

    ReplyDelete
  7. @lady : meh ler balik mesia..tak windu nasi lemak mesia ker hehe

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...