Bosan dengan warna | apa perlu buat?

Assalamualaikum.

Bila bangun awal pagi hari ni,saya rasa lain macam
Saya rasa bosan dengan warna
saya bosan dengan persekitaran yang sama
saya mulai bosan dengan rutin tak berubah
Semalam, saya tonton NCIS di 8TV
kisah polis yang tak ubah rutin hariannya
mudahlah dia diperangkap musuh,o'owh camtu ye?

Mari lihat Samsung Galaxy Nexus

Kembali.
Kenapa saya bosan dengan warna
bukankah warna yang menceriakan hidup kita?
mengapa perlu mula hilang perasaan
bila terpandang warna2 yang dah biasa di tengok
wajarkah saya tukar warna berus gigi saya
atau perlukah alas meja ditukar corak lain harini?
bosan juga lihat uniform suami yang kaler sama setiap hari

Mari baca kisah Petronas Formula One Team

kenapa saya?
Astaghfirullahhalazim.
saya cuma bosan dengan warna blog saya
biar kita putih beberapa hari ni ye...
mencari diriku yang sebenar...

Kembali pada Allah...


1 comment:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...