Cerita tentang Ally Iskandar dan Farah Lee

Saya bukan tukang gosip,blog saya juga bukan blog gosip atau blog artis,saya cuma akan publish entry tentang artis/selebriti yang saya suka.. antara favourite sudah pastinya Ally Iskandar,bertambah nak busy body lagi bila Ally kahwin ngan Farah Lee..sangat suka kerana mereka sangat sepadan.Lagi story disini.


Bulan lepas,saya hanya suka2 publish dua entry simple tentang mereka,

Inilah kesannya pada search keywords dan pageviews bulan lalu.Agak membantu analytics blog saya yg suam2 macam milo suam.Lagipun saya percaya peminat mereka berdua pun ramai.

 




Sekarang anda tahulah kan kenapa banyak blog yang suka publish entry retis,gosip,story  hangat ala2 18sx gitu..apekah? berblogging pun kena ada etika kan,bagi saya kalau story pasal artis,asalkan bukan cerita melampau,okey lagilah,takut juga tersalah tulis,naik court sudah..hehe taknak terlibat..apatah lagi story atau gambar2 18sx..ia umpama menyebarkan virus.Lebih lagi bila ia di share kan,berterusanlah dosa kita nanti.Takutnya..benda tak baik ramai lah pulak peminatnya.Fikir2kan dan selamat beramal.Baca lagi disini.

6 comments:

  1. org skang mmg suka baca gosip retis kan imie?..artis skang pun ntah apa2...eh2...tetiba lak aku emo..hikhikhik..

    ReplyDelete
  2. jannah pon ske mereka. sweet betol!!

    ReplyDelete
  3. mekasih la mereka berdua yg tolong naikkan pageviews sekejap..milo panas sekejap blog saya

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...