Suami, tolong belikan saya mesin jahit **





Hobi saya setiap hari melayari laman web Martha Stewart, hobi saya juga menjahit. Tapi saya tiada mesin jahit idaman. Jadi entry ini ditujukan khas untuk encek suami,tolong belikan isteri mesin jahit boleh? kannnnnnn

kena blogg dulu bagai tapi tak dapat jugakkk ...nangess kuat² baru dapat yer? childish haku nyampah*
suami,
isteri jahit sendiri set tilam baby anak pertama guna mesin jahit nenek
kannnn saja remind suami
jahit quilting sendiri utk second baby
guna mesin jahit nenek
saja ungkit ungkit ^buruk perangai haku
tak ke ni buktinya isterimu ada skill jahit menjahit 
^^^^^^^^^
nak mesin jahit super duper completed
untuk jahit segalanya,
inshaallah dapat.
suami sayang isteri kannnnnnnnnn
ni yg nak dijahit sangap sangat....




ok bye....





1 comment:

  1. saya juga sangat suka jahit sejak ada anak...

    saya dapat mesin jahit 2nd lepas minta sekali dan diam berhari2 menunggu masa encik suami beli...
    Sabar la..sambil2 kumpul duit untuk beli mesin jahit idaman.

    Saya mengidam nak mesin Brother NV950 dan jahit tepi 3034d.

    total harga adela dalam 3500...

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...