HOMEMADE Biskut Coklat Oat ~ mudah disediakan dan sedap!






Assalamualaikum readers. hari ni punya 'oven project' adalah  Biskut Coklat Oat.. memang senang je nak buat. Resepi Biskut Coklat Oat  disini. Belum sempat bakar anak-anak dah sibuk menggagau..pantang nampak spesis coklat~ hehe tetiba baru perasan semua balang dah digunakan untuk simpan kerepek~ hurm..saya rasa bakar bentuk bulat-bulat cenggini lebih sedap kalau nak compare bentuk lain sebab oat dia lebih terasa giteww.... anak-anak suka sangat,lega rasanya sebab cepatlah licin nanti.Cubalah ~ till then,wassalam.


Cik adik, cik kak,mak budak yang suka coklat oat tapi tiada masa nak buat tu, silalah order kat saya..lalala hehe sempat promote pulak tu ya, seriously mmg 100% sedap..tak rugi cuba hokey... lai lai saya homemade saja  harganya pun murah saja..jangan malu2 nak order untuk hari raya ya~~~ untuk area shah alam tu kalau nak order saya boleh COD ..direct call/sms saya utk pertanyaan.




                           


2 comments:

  1. nampak sedap tu..
    boleh la google resepi ni
    simpan utk buat utk raya nanti.
    eh? dan ke nak buat..? hihihihi..

    ReplyDelete
  2. teringin gak nak baked biskut sendiri tapi oven nan ado pulak... ;(

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...