Lipstik Kolagen Dherbs





Assalamualaikum readers. Nak tayang lecu boleh ? ngeh ngeh ~ hampir seminggu guna lipstick Kolagen DHerbs, memang nak tengok ada kelainan tak dengan lipstik lain yang selalu saya guna. Hurm.. positif. Pendapat saya ~ bibir rasa ringan  dan lembab selalu, dia natural colour ikut darah dan mood kita. So memang tak payah susah dah nak pikir pekena lipstik kaler apa kalau nak keluar. Saya suka. Harganya pun murah RM27 termasuk postage. Beli thru facebook je. Boleh bertahan hampir 12 jam. Saya perasan bila guna lipstik ni,siang kaler pada bibir agak lain dan  time malam pula lain so mmg betul agaknya dia ikut mood kita~ Saya jenis yg setia,guna  1 lipstik sampai habis baru tukar lain. Sebelum ni saya hanya setia pada Maybelline, tapi kalau Lipstik Kolagen ni okey apa salahnya teruskan saja khen ~ till then,wassalam.

Lipstik Kolagen Dherbs, harga lipstik kolagen dherbs,lipstik merawat kering bibir,lipstik murah

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...