Alpha Lipid SD2 ~ turun berat badan 5kg seminggu!






Assalmualaikum readers.Saya baru beli produk Alpha Lipid SD2 thru online, cepat dan pantas sehari dah dapat,lagipun dapat special price , kalau berminat sila ke   facebook Nurul Qah ~ https://www.facebook.com/nurul.qah . Cita-cita nak kuruskan badan memang besar tinggi menggunung, ni jelah produk paling sesuai nak di makan sebab saya fully breastfeeding. Katanya boleh susut 5kg seminggu..wah wah betuiii kaa? ikut BMI saya perlu  turunkan lebih kurang 10 kg lagi..jadi ni angan-angan harap jadi kenyataan. belum cuba belum tahu okey,sebenarnya dulu masa nak kahwin saya pernah dah minum Alpha Lipid lifeline,okey la jugak..sempat minum 3 tin gitu rasanya betui2 utk stock sebelum bersanding..hehe pastu lupa terus.



So kita tengok apa perubahan agaknya, kalau betul berkesan nanti saya share dengan semua, saya tak berharap sgt dapat turun smp 5kg seminggu tapi kalau 2 kg pun dah okey. Siapa yang belum tahu apa itu Alpha Lipid SD2 baca sedikit info sini. Memang tiada masalah nak sukat KG setiap hari sebab saya ada penimbang sendiri , tapi rasanya selepas kahwin mmg saya tak pernah sentuh mana2 produk kuruskan badan, tak bimbang sangat berat naik sebab mmg bersedia utk hamil, but this time saya dah sediakan fizikal dan mental utk serius berdiet, anak2 dah mula membesar, takkan ibunya pun nak turut membesar kan? kan? kan?

UPDATED ON 10 JANUARY 2013

Salam readers, saya mula minum SDII pada 1 Jan 2013, hasilnya setelah 10 hari habis setin ~ hari pertama saya turun 1/2 kg,mmg dah mula teruja, hari kedua bila naik atas timbang, wow dah turun 1kg SERIUS ini betul sebab saya mmg ikut plan pemakanan yg disyorkan,saya tak makan nasi,setahu saya bila baca buku plan pemakanan SDII ini lebih kurang diet tinggi protein... tapi hari seterusnya tiada perubahan yg berlaku, memang saya tak rasa lapar walaupun tak makan nasi,mungkin ini kebaikan minum SDII. Finally setin SDII berat saya hanya turun 1kg dan saya tidak berniat utk continue produk ini. Mungkin saya tidak 100% komited untuk meninggalkan karbohidrat dalam tempoh ini,sebabnya mmg roti dan biskut adalah feveret saya dan anak2 jadi agak sukar utk meninggalkan makanan kegemaran.Hurmmm...

Alpha lipid SD2, alpha lipid lifeline, kuruskan badan cara sihat,


No comments:

Post a Comment

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...