Wanted : azni aka mama aizul

Assalamualaikum to everyone.
Salam 1Malaysia.

Wanted: bukan kes juvana =O .. tapi saya masih menantikan feedback dari azni -Mama Aizul. Cuba poke dia di shoutbox nya tapi takde respon lar..tengok last update blog pun on April..Oh mama aizul sgt bz rasanya dah lama tak jenguk blog.Try cari emelnya pulak.mama aizul kalau terbaca ni plz reply saya di twentytwodecember@gmail.com untuk hadiah Lucky Giveaway kamu rite dear =).


*D ni hadiahnya ! Hopefully kamu suke ...


=) tinggal di-poslaju-kan..tapi 1 envelope still empty n no address rsv for mama aizul....

Kepada 2 orang winner ibu Arifa n mama tomel sori sgt dear lambat postage.Ingatkan nak skali harung ngan mama aizul punyer hadiah tapi nampaknya kena gak pos berasingan.wokey jangan cedey,ni saya dah packing n tunggu hari bekerja untuk di -poslaju-kan  [adakah ?] rite dear.Hadiah simple2 jer..hopefullay kamu suka nanti.

Anyway terima kasih sangat dear n yg lain2 tu sebab sudi join Lucky Giveway by Littleimie..Lepas ni kalau saya ada buat lagi jgn ragu2 untuk join lagi k =D. Luv u Followers.

*kalau still xde feedback,patut tak saya replace ngan winner lain?suggestion plz..!
Nak cari hadiah tuk yg tersayang?klik sini :

10 comments:

  1. *kalau still xde feedback,patut tak saya replace ngan winner lain?suggestion plz..!

    ReplyDelete
  2. bagi tempoh dulu kot pastu baru decide nak replace or x...:)

    ReplyDelete
  3. kalu smggu dah tak reply respon.. sms/email (kalau ade) btau adiah da kasi org len... maap le kan... :)

    ReplyDelete
  4. okies.. i pon rasa cam gitu..tapi bg period lama sket.. 2/3 weeks lg kot.. nnti i publish winner baru.. =D

    ReplyDelete
  5. alamak!saya baru tau pasal kemenangan ini..sori sangat2..saya mintak maaf kalau saya saya menyusahkan pihak penganjur..ni alamat saya..

    AZNI BT HANAFI
    BLOK D - T05-U10,
    PRESINT 14,
    62050 PUTRAJAYA..

    ReplyDelete
  6. hi azni,

    finally dpt juga feedback dr azni.wokey tq dear..nanti tolong emel saya no.fon awak skali yer.petang ni saya postage sume skali hadiah ni.

    ReplyDelete
  7. alahai... boleh2 plak x bukak blog dia eh. rezeki dah ada depan mata tu... bestnye lau i dapat dear...

    ReplyDelete
  8. okies sume dah settle dah pOn alhamdulillah.rasanya winer dah terima pun hadiah masing2 kan..sila inform sy jika dahterima hadiahnya.tq dear =)

    ReplyDelete
  9. yang,sy dah terima hadiah tu..suka hanger dgn busha tu..tq so much ye..

    ReplyDelete
  10. @*azni*

    =D hepy bila orang suke.. ur welcome dear *)

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...