Salam Ramadhan 1432H/2011M

Assalamualaikum to everyone.
Salam 1Malaysia.

*google

Salam Jumaat juga untuk semua umat Islam. Beberapa hari lagi semakin barakah kita semua mengharungi Ramadhan.Semoga bermula dengan kesabaran mengharungi bulan penuh pahala berganda2....sehingga kehujungnya nanti. Insyaallah. Semua dah tahu apa itu Ramadhan. Apa itu puasa. Segala kebaikan yang di terima hasil dari mentaati Ramadhan mulia ini. Jadi saya di sini lebih suka menzahirkan secara peribadi apa yg ingin saya sampaikan.

Ingin memohon ampun maaf sekiranya terdapat salah silap,terkasar bahasa dan menyakiti hati mana2 pihak samaada sengaja atau tidak, kenal atau tidak mengenali. Semoga Ramadhan ini bermula dengan kebaikan. Mari kita sama2 membersih dan menyucikan jiwa kita, mentaliti, fizikal dan apa juga yang ada di persekitaran kita , setakat yang termampu.
 
*google

Kurangkan memikirkan apa yg sepatutnya kita gayakan di aidilfitri nanti,kerana apa yg perlu kita lalui di Ramadhan ini adalah berganda2 lebih  berbaloi sekiranya dilayani.

Ramadhan kali ini agak mencabar bagi saya kerana sarat berbadan dua. Sangat2 berdoa mampu menghadapi semua ini hingga penuh 1 bulan, insyaallah. Saya juga perlukan doa kawan2 semua untuk  mendoakan kelancaran kelahiran bayi saya Insyaallah  due 4 September nanti.

Nak Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Negeri2 Seluruh Malaysia Ramadhan 1432H/2011 sila klik sini.


Hadiah unik di aidilfitri ini? cuba tengok2 kat sini dear =D

6 comments:

  1. kalau tak silap esok tarikh melihat anak bulan =).. rasanya pose jatuh pada hari isnin 1 ogos.. cantik sgt tarikh tu ngam2 je senang nak kira sebulan pose..

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa semuanyer..esok adalah hari untuk membeli kurma muahaharrr =D

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa...salam ramadhan ^___^

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...