Destinasi minda




Assalamualaikum.
Salam 1Malaysia.

Dulu saya suke2 je selak magazine ni bila ada masa senggang ..lunch hour tak de sbrg aktiviti baru ter..pandang  benda ni pun sebelah mata saja  *X  ..hari2 belek akhirnya saya terjatuh hati pada Going Places  thats why lar don't judge the book by its cover  lorrrh!! Bila hati sudah jatuh cinta,sekarang minda saya sering berdestinasi dengannya.

Siapa always travel by MAS flight sewius tak lepas pandang ni..macam magazine yg biasa2 aje kan..takper dear u selak2 n spent time reading...bukan time u sit kat bussiness class or economi class je..cuba u continue reading while u dah pijak bumi tu..for sure tertarik.

Dulu boleh angkut terus berlambak dari office ,sekarang dah resign saya kena remind hubby tuk bawa pulang..so mmg lambat n sometimes beberapa bulan missing.. tak dapat baca =P

Jom  enjoy  beberapa page untuk edisi July 2011 , 



ni cover bulan ni,next ade pelbagai story all over the world,selain page iklan yg boom..cuci mata =P  banyak lagi story  boleh kita baca. Language in Bahasa Melayu + English. Actually kelebihannya pada photo2 yang thumbsup sangat cool , ini sewius  haha..






Urmmm.. lagi saya suke baca majalah Mastika..alorr yg ala2 readers digest Malaysia tu..  ramai yg pro kontra majalah Mastika..tapi saya suke juga!.Banyak yg my daughter dah koyak rabakkan..so tak yah lah i nak tebeng kat sini.

Apa magazine feveret kamu? Yang jadi koleksi kesayangan sampai u sanggup saletipkan page cover agar tak tercabut? hehe..Apa yang kita suka baca,melambangkan diri kita..betul ker?

"Rumah tanpa buku umpama bilik tanpa tingkap" 


12 comments:

  1. saya tak boleh leave comment guna my acc google,ia akan jd anonymous,skrg saya cuma boleh gunakan name/url..sesiapa boleh tolong bagitahu saya kenapa masalah ni jadi?tq dear..

    ReplyDelete
  2. lebih suka majalah bola..hihi

    sekali sekala baca majalah Libur.

    ReplyDelete
  3. wah....akak baca suma magazine bi je... hebat tol..tulis la blog dlm bi.. jarang taw org kita tulis dalam bi....

    ReplyDelete
  4. ghost writer >> saya pun suka Libur
    shahjiehan>> saya org melayu tulen sory erk kalau bahasa bercampur2,bukan nak merojak.. tapi nak easy reading cam kita borak2 =)
    puan kutu>> hehe ni semua magazine f.o.c - percuma dear.

    ReplyDelete
  5. tak sempat nak membaca sangat sejak dah ada anak-anak ni. busy dgn kerja & kerja rumah yg tak pernah sudah. kalau anak sulung beli mastika, belek le kejap.

    ReplyDelete
  6. dalam majalah ni macam2 ada perkara yang menarik..sukar nak jumpa dalam buku biasa...

    Jemputan ke Contest Aku Berpuisi =)

    ReplyDelete
  7. Salam kenal dari rasta..

    Rasta singgah sini tanpa di undang ribuan maaf dari rasta
    buat tuan umah...maaf sekali lagi......

    .

    ReplyDelete
  8. alahai..saya adalah manusia yg paling x minat sekali baca majalah..x tau la kenapa..baca paper je la.. :)

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...