Demam BR1M la sangat...



Sana sini cerita BR1M, tahniah ya pada yang dah terima duit dalam akaun tu , bak kata PM tu jangan beli henpon pulak.. belilah gula ke beras ke iya tak? rasanya dari malam tadi dan hari ni penerima bujang yang dah terima. Demam BR1M ya, saya pulak demam yang memang tak pernah nak baik ni, migrain dan skit tekak.. kering sangat tekak dan hampir sebulan macam ni.. kalau malam tu kena standby botol air tepi katil..

Lepas pickup Sufi balik sekolah tadi, saya cakap pada dua beradik ni, ibu nak tido jap..sakit kepala..sufi and syamim boleh main tapi takmo kacau bubu ya..pastu saya masuk bilik telan panadol extra and zzzzz dengan heavennya...


Dengan heavennya juga si sufi n syamim main tak hengat donia.. keluar je pintu bilik adeii terpijak lego..sakit tu.. menyepah satu rumah dari depan ke dapur penuh berterabur..dalam kepala ni terbayang vacuum je..kasi sedut semua mainan tu .. sabo ajelah. Mari layan gambar syamim and sufi peminat cheese emborg power panda.. tu rajin kalau suruh posing..nak menang panda bear katanya. [bukan iklan berbayar] saja nak share..







5 comments:

  1. hahaa...kes cam ni biasa SB alami..kekadang turun je kaki dari katil, ada lah mainan melekat kat tapak kaki..

    ReplyDelete
  2. Adoiiii...bertambah pening kepala yer IF ☺☺

    Saya pon mcm ni lah kekadang. Biarkan jer. Malam sket baru kemas. Nnt kemas tak sampai 5 minit bersepah gak balik.

    ReplyDelete
  3. ala siannyer.. GWS yer !

    ReplyDelete
  4. get well soon akak :) anak2 mmg kejenya mengemas je non stop

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...