Salam Tahun Baru 2014~Mandi waterfall templer park rawang



Assalamualaikum readers, Salam Tahun Baru 2014 semua, lambat sikit la 'berucap' hehe sebab sibuk bak pak menteri.. [kannnn] mmg sekarang nampak gayanya jarang udah lerr kita nak mengupdate belog ya kerana sangat bizi dengan event tahun 2014. 

Permulaan tahun terbaik buat keluarga kecil kami kerana banyak perkara baik berlaku. Cuma satu sahaja perkara penting yg sedang giat diusahakan mmg saya sangat berdoa padaNya agar dapat diselesaikan , terima kasih suami kerana sudi bersusah dan senang bersama saya, 'Allah saja dapat membalas budi baik abang pada saya ' ameen.

Azam tahun ni saya berazam untuk menjadi isteri dan ibu yang lebih baik kerana 'kepimpinan melalui teladan' mahu anak-anak mendapat sikap baik melalui contoh teladan ibu bapanya sendiri, maka saya dan suami berazam untuk menyemai akhlak mulia pada diri kami juga.Saya turut berazam untuk menurunkun berat badan sebanyak 15kg tahun ni,Inshaallah. [ wakaka suami ku sudah kasi gelak]

Sempat la pegi bawak anak-anak mandi waterfall di Templer Park Rawang bersama ipar duai. till then,wassalam.








2 comments:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...