Diana Amir pengantin paling cantik~




Gambar majlis pernikahan pelakon Diana Amir dengan Mohd Habib Bullah A. Rahman di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Presint 3, Putrajaya. Hantaran yang diterima oleh Diana ialah senaskhah Al-Quran, sebentuk cincin dan mas kahwin bernilai RM1000.sumber http://beautifulnara.com

Saya suka sangat tengok majlis Diana ni bertemakan crystal garden , sangat sweet dan rasanya Diana adalah pengantin paling cantik pada pandangan mata saya, saya dah mula berangan nanti majlis kahwin anak dara saya mestilah sangat sweet macam ni, sambil sentiasa berdoa anak dara saya Sufi Insyirah nanti jadi wanita solehah beroleh suami soleh , ameen.tapi saya baru tersedar, anak saya baru nak masuk 4 tahun~ ekeke



cantiknya pasangan ni,semoga bahagia dunia akhirat, ameen



2 comments:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...