Nuffnang - my 1st Buffered Earning [BE]

Assalamualaikum to everyone.

Terima kasih Nuffnang sudi beri saya BE.Sebenarnya saya dah lama tak aktif berblogging walaupun blog saya dah berusia 1 tahun.Bulan Ogos tahun lepas saya cuba2 masuk dunia blogger.Kekadang rajin mengadap blog orang kekadang terlebih rajin mengetuk2 keyboard sendiri menulis entry.Tapi lama2 terasa kemalasan melampau apatah lagi sejak sarat ni.. muwahahar.

Aktif balik sejak bulan Mei lepas. Rasa home alone after resign, lappy ni ler tempat saya mengetuk,dan broadband yg sweet ni lar jadi teman..walaupun kerap jugak ler broadband ni tiba2 berubah menjadi monster gorgon seperti berukband..saya tetap sayangkannya..inilah teman di kala di tinggal hubby mencari rezqi.. tq dear..

Nak story mory,BE hanya akan dapat bila kita aktif berblogwalking-kiranya bilangan visitor - unik ataupun follower sedia ada sentiasa konstant atau meningkat.Saya dapat BE pertama pada beberapa hari sebelum Ramadhan, baiknya BE kedua pula beberapa hari selepas itu dan..BE ketiga pulak beberapa hari selepas BE kedua..memang best n hepy.Dok sume blogger newbies  lain story mory theyall dapat BE..saya dok melangut nape blog saya hampeh..[blogger otai jangan citelah betapa mewahnya mereka ngan BE diorang tu] ..akhirnya nuffnang kesian gak ngan saya =P



Apepun,saya masuk dunia ini untuk keseronokan mencari dan mendapat info yang global dan pelbagai. Hati2..jangan terlalu mengira income..nanti keseronokan berblogging akan hancus!

Thats all folks.. ini entry dikala ketandusan idea.. salam ramadhan semua!


22 comments:

  1. ctr tue ape ehh senanye? kenape dy lain lain?

    ReplyDelete
  2. wah best best, wani pun br dpt be :) rezeki ramadhan

    ReplyDelete
  3. yelar dear,rezqi ramadhan =D tapi saya pown still tak faham ctr tu percentage dia lain2..sesiapa yg sudi terangkan tu bagus gak =D

    ReplyDelete
  4. waaa~ best nye dapat...asal la blog rapunzel xdapat2...=.="

    ReplyDelete
  5. tahniah aka.rezeki bulan puasa. fara pown dapat BE first day puasa. tu lah fist time fara dapat BE. minggu lepas pown dapat lg. Alhamdulillah :D

    ReplyDelete
  6. sume dapat kan?
    alhamdulillah..rezeki

    ReplyDelete
  7. we the vety same since uLan resign blog lah peneman dikala kesepian kat rumah... :-) by the way sos many congratulation kerana dapat iklan buffered earning.. keep it up ya :-)

    ReplyDelete
  8. saya trak tau cm mana nk dapt be tu..ads y ada tu sy ltk sbb nk kc penuh blog je..skng ni earninh 15 sen je..sedeh betol

    ReplyDelete
  9. Hi...Nice blog and information very helpful.i like it.really i appreciate with u.thanks for your helpful information.

    ReplyDelete
  10. tahniah2.. eina dh lme xdpt BE T.T

    ReplyDelete
  11. tahniah dpt duet raye.. hehe.. =)

    ReplyDelete
  12. wahhh dapat BE..
    tahniahh wehhhh..
    x aktif pun dapat gak ape..
    blnje berbuka nnti bolehh?
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  13. x pernah dpt BE lg..huahuahuahua

    ReplyDelete
  14. tengah ade BE ni kena ler rajin sket bw =D

    ReplyDelete
  15. wah serenoknye dpt BE .... kgsi la skit tips nk femeskan belog ni :)

    ReplyDelete
  16. tahniah.... tak sia2 lepak depan lappy...

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...