Hijau Islamik Edisi Ramadhan

Assalamualaikum to everyone.
Salam 1 Malaysia.

Wowee  malam2 ni ada mood pulak nak menggodak template blog. Bertukar mood sempena ramadhan mubarak ni..maksudnya hanya sebulan berpuasa ni sahaja kaler ini akan dikekalkan . Hijau islamik, huhu hijau kejap mata hitamku...Rasulullah suka hijau,betul ke? =D

Yang paling jujur,saya suka biru laut -laut yg suci bersih yer bukan laut coklat berlumut .. tu template sebelum ni.. camgini..sangat simple..



header pun guna photoscape saja..in future nanti baru plan nak guna transparent or flash header Insyaallah bila ada masa lapang nanti. Ramai juga blogger yg tukar mood ramadhan..saya rasa ini sangat touching ler.. semangat di bulan mulia ni semakin marak rasanya..meriah jer bila singgah di blog mereka2 ni..best dan terasa islamik.good job dear.. i sokong jer! Selamat malam semua..ini cuma post dikala ketandusan idea.. =D.


Mari pilih hadiah unik untuk yg tersayang!

4 comments:

  1. hijau buat saya rasa nak duk kampung..tengok pokok kelapa sambil minum air kelapa,hijau buat saya rasa nak makan green apple..hijau buat saya rasa macam nak makan.. tu nak makan ni.. rasa lapar pulak huhuhu =D

    ReplyDelete
  2. sowi lambat berkunjung ke sini..ade masalah ngan PC...tqvm sudi singgah ke laman 1..hehehee..
    i singgah sini & follow...
    selamat menjalankan ibadah puasa dear

    ReplyDelete
  3. sya mmg suke hijau!
    sejuk mata memandang kan,,, tu yg blog sya penuh ijau semua...haha

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...