ADUSS>>>BLOG KU SUDAH MASUK ANGIN!


Assalamualaikum..ni entah hari keberapa aku melayan kepeningan..betui ker ayat ni..haha tensen ada lucu pon ade gak..rasanyer last update blog 9hb lepas pastu suddenly laptop kembung...dah tersadai berhari2 atas meja makan[tempatku melepak layan dunia maya sambil makan2]..tunggu mR.hubby service tak sempat2..hari2 asik balik malam camner nak merawat laptop ku yg dah senget benget ni..tetiba jer kata not found hard disk..mereng betul!!
Yang paling gumbira bila laptopku mereng adalah cik puteri cupicira,sebab bubunya ada time melayannyer..n list seterusnya sudah tentu mR.hubby..hehh sampai aku terpikir di fikiran..adakah ini komplotnya merosakkan laptop ku agar aku boleh melayan diorang 24 jam tak seperti sebelum ni..aku lebih terlebih melebihkan layanan pada laptop burukku ini.???

Dah yg tersayang ni rosak..dengan muka tak malunyer godak balik desktop yg berzaman tak on..huh lega jap dapat online..tapi ape pulak yg berlaku??!!! adesss sadis betul bila sign in blog g kat page element dah lesap.langsung xleh add or moved.


aduhh buntu nih dah berhari2 aku mencari apa yg tak kena..ingatkan tahun baru ni nak touch up blog ku berwajah anggun...rupenya...godak sana tunggang terbalik dah..so sesiapa yg bw sini jgn pening kepala mabuk laut pulak yerr sowi dear...i pun mabuk kepeningan ni..
adeii..sambung soklah nak cari punca n baikinya..jumpe lagi..!!  :O

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...