Salam Eid ul Adha 1431H



> Salam aidil adha kepada muslimin muslimat di seluruh dunia,semoga ibadah haji,ibadah korban kita di terima Allah SWT. Tahun ni eid ul adha i sambut kat kampung hubby, pastu baru balik kampung sendiri..tak jauh pon cuma 2-3 jam perjalanan kalau jalanraya tak sesak =P This year bapaku buat ibadah korban lagi sekor lembu..sama jugak cam tahun2 sebelumnyer..

> Urmm.. nak minta maaf gak pada bbrp org customer yg order di blog tapi 2/3 ari ni tak terlayan..sebabnya adalah - laptop i tertinggal di rumah ketika menghabiskan cuti di kampung.. sesampainya disana baru sedar ia sudah tertinggal.. :( sowi yer..anyway pesanan kamu akan di proses secepatnya,bagaimanapun terpaksa juga ia di pos selepas hari raya haji..kerana kamO memberi alamat opis..nanti  off day kan???

> big thanks juga kepada c'poja kerana membantu memborong Busha ..semuanya pada harga terendah jadi hampir SOLD OUT..tinggal 5 pcs utk di habiskan.cepat ler kamu2 tu yg nak dapatkan harga terendah..isikan Order Form yer..  tq tq tq u all luv yaa..dapatkan juga Wall Deco Sticker tau!

>orait,oleh kerana banyak hari tak update blog,hari ni agak sibuk [menyibukkan diri sendiri hehe] perlu update blog n packing barang untuk pulang ke kampung...wah syioknyer kalau cita balik kampOng.. lalalala balik kampung oOOoo balik kampung..hati riang... yang tak bestnyer hari ni keje pulun cuci baju berbundle2 baju kotor.. jadi dobi kejap..

>Semoga bergumbira di hari raya, hayati erti pengorbanan.. hati,jiwa,minda,fizikal..atau ape2 saja.. yang paling penting semakin kita menghayati ... semoga semakin dekat kita p

No comments:

Post a Comment

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...