Anak permata hati anugerah Ilahi.



Assalamulaikum.Pagi ni saya rasa rumah baunya lain.Harum aromanya dan cahaya matahari pun redup2 je.Keharuman, yang tinggi,kemuliaan dan kekuatan agama,Insyaallah itu dia anak lelaki saya Syamim Izzuddin. Hari ni genap setahun usia si anak bujang,kalau ikutkan tahun Hijrah, 6 syawal yang baru lalu syamim dan masuk setahun.Alhamdulillah usia 10bulan dah pandai tatih,sama dengan anak dara saya dulu,Sufi Insyirah. 

Pagi ni awal pulak bangun tidurnya,duk menggagau nak ikut ayah pergi office.Pastu duk mengacau cik bunga tidur,tarik2 rambut sampai cik bunga naik angin.Yang beshnya si baby camim ni kuat mengigau,tehehe mmg tergelak bila dia suka ngigaukan baba chak n clap hand.



Sekejap pulak rasanya masa berlalu.Baru macam semalam melahirkan si bujang,senang  masa nak deliver  si camim ni,alhamdulillah sangat. Salam ulangtahun kelahiran yang pertama Syamim Izzuddin,bubu doakan segalanya yang baik2 saja utk camim dan cik bunga.Insyaallah banyak tahun lagi utk camim membesar sihat dan kuat,semoga bubu dan ayah dapat memberikan input2 yang terbaik utk Anugerah Ilahi yang Allah pinjamkan ini.Till then,wassalam.




1 comment:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...