Erti dan makna harijadi tahun ini buat saya.

Assalamualaikum.Alhamdulillah usia cik timah dah bertambah lagi hari ni. 4 Mei berpuluh tahun dulu emak telah melahirkan saya.Emak kata masa kecik cik timah senang dijaga,bila dah besar menyusahkan emak bapak je kejenya. Oho.. sedih pilu tu jerih perih mak bapak  membesarkan kami adik beradik.Dulu hidup kami susah,tapi tak kebuluran.Alhamdulillah.Tahun ni cik timah rasa sgt lain makna dan erti ulangtahun kelahiran yg dah masuk 3 series.Sedar diri.Inilah saya,siapalah saya,insan biasa yang serba serbi kurang.Oleh itu,cik timah berdoa semoga Allah sentiasa menerima doa dan taubat saya,memanjangkan usia saya dengan limpahan rahmat dan hidayahNYA.Ameen.Sempena itu juga cik timah tukar template blog ni kasi matured sket,ikut mood jugalah kot,sedang rasa ingin berkelabu ni.



  • Tahun ni anak cik timah dah sepasang,bahagia rasanya walaupun dah kurang waktu tidur zzzz.
  • Saya masih simple macam dulu,pengguna setia Garnier, lecu Maybeline watershine dan Nivea, still feveret saya.
  • Saya dah rajin memasak ngee,kalau merajuk ngan hubby saya buat GTM  [gerakan tutup mulut] sekejap2 je,tak macam dulu cik timah buat muka berhari ,dose tu.
  • Azam lama wajib disambung setiap tahun,jaga kesihatan dan pemakanan.. hehe fast food mmg susah nak tinggal..craze ler! biol bila nampak McD. Sengal2 bila nampak Krushers KFC.
  • Fokus peranan sbg isteri,kerana dugaan dan cabaran alam rumahtangga sometimes tak terjangka ..!
  • Sentiasa ingin bersyukur..O Allah jadikanlah aku insan yg tidak  merungut.Ameen.


Sambil shared doa2 pilihan,mari amalkan, yg afdhal mulakan dengan selawat dan doa untuk ibu bapa dulu ea





Doakan cik timah bahagia,sihat dan panjang usia ea kawan2,semoga Allah beri balasan baik untuk kamu juga, terima kasih layan entry cik timah yg humble.till then,luv u wassalam.


*u ollz tau tak arini HARI STAR WARS MALAYSIA?



12 comments:

  1. selamat hari lahir...semoga dmurahkan rezki, dipanjangkan usia & sentiasa berada di dalam lindungan Nya...

    ReplyDelete
  2. @suraya : mekasih suraya ea,ameen,semoga Allah bagi kebaikan utk suraya juga ameen.

    ReplyDelete
  3. Happy Besday ye..baru nak masuk 3 series ke..alahai..saya jugak yang lebih tua...xpe...more adventures to come....semoga sentiasa sihat walafiat, bahagia berkekalan dan gembira selalu...

    ReplyDelete
  4. salam ulangtahun..semoga dalam rahmat Allah swt selalu.

    ReplyDelete
  5. hiks, hepi besday kak...semoga hepi2 selalu ngn famili...saya doakan akan bahagia sekeluarga.

    ReplyDelete
  6. cik timah yg cun melecun, happy bezday yer..
    moga kebahagiaan kekal abadi :)

    ReplyDelete
  7. happy birthday sis..semoga panjang umur dan murah rezeki

    ReplyDelete
  8. hepi belated bufday uols
    wow sgt santek la uols
    ai rasa ni 1st time ai tgk ur pics with family...nice

    ReplyDelete
  9. Happy Belated birthday sayang...semoga Allah murahkan rezeki,panjang umur dan selalu berada didalam lindunganNYA :) AMin

    ReplyDelete
  10. @all : tq semua doakan cik timah,Allah balas kamu semua dgn kebaikan,ameen.

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...