100% dia ciplak entry saya.


Assalamualaikum.Sayu dan  sentap plus plus bangga tak kalau ada blogger ciplak entry kita 100%..buat dekkk je copy paste malas pulak tu kasi edit,mintak permission apatah lagik..weii agak2lah nak copy paste tu tapi cuba backlink atau kasi edit bagi kelainan tu ada.Memang serius saya bengang sebabnya,kerana entry ciplak itulah Churp2 saya di suspension kan. Last time saya buat entry ni  CERITA TTG FASHA SANDHA DAN NORA DANISH memang lah pageviews meningkat bila sy kasi ping merata, kat  situ dpt la tempat top entry sekejap,arini baru saya perasan entry tersebut diciplak cuba bandingkan ni 100% sama tu http://raccosracer.blogspot.com/2012/04/cerita-tentang-fasha-sandha-dan-nora.html  saya tahu pun dari email yg pihak churp2 send ,mengatakan akaun saya suspension utk 2 minggu disebabkan kempen saya kat blog tersebut.Sentap!Saya pun tulis komen bodo2 kat entry diatu..nak copy boley tapi kena bijak sketlah kan.Ai bukan taiko jadi tak tahulah dia tu ambik kira tak warning bodo2 ayam cik timah tu...




saya pun tak alert sangat what do's and donts kat churp2 rules tu,so byk la BACA SINI atau KLIK SINI letak kempen churpie,First time churpie emel kasi warning,saya terus delete sume tu kasi clear,finally kena gak suspension,pelik gak rupanya entry ini diciplak blog lain yg masih ada kempen churpie tersebut.So camne nak inform pihak Churp2 agaknya.Nak kasi up trafik sila bikin entry magis sendiri wokey..org lain pun berusaha nak buat story hape?


 
Tak kisah nak copy paste tapi bg sentuhan anda sendiri boley?Tapi entry yg tadi tu tolong delete kat blog you boleh tak? kasi halal sudah lah labu,Ok fine 5 minute pressured.tamat sudah bebel..Nantikan senarai hadiah BIRTHDAY GIVEAWAY 2012 okey sayang!



10 comments:

  1. mmg sebijik2 dia amik la...isk isk..x patut betul la

    ReplyDelete
  2. Samalah....nak copy pun..ubahlah hasil tulisan orang lain...takpun kredit ke....

    ReplyDelete
  3. aikkk.... sebijik laaa.... isskkk3x...sabo je laa...

    ReplyDelete
  4. takpolah nak tiru pun entry gosip je pun..heheh malaslah layan orang macam tu nak naikkan trafik blog dia dgn ciplak entry orang lain..ape kelassss

    ReplyDelete
  5. dy dah tader idea bebenor la tuh...nak curi pon, kasi tau tak boley ke..aishh

    ReplyDelete
  6. bukan susah sangat pon nabagi kredit. heh. da tade idea sangat. sabar ye. :)

    ReplyDelete
  7. buat disable right click la then buat copyright sama....blog ni mmg suka hati theyols nak copycat jer

    ReplyDelete
  8. takpelah yang sume,biarlah si labu tu terjun ngan labu2nya.

    betul lady ayu,better bt disable right click n copyright,yelah dulu taknak buat sbb rs tak best je

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...