Tukar template blog hilang buffered earning?

Jawapannya tidak. Dengan menukar template blog anda,buffered earning anda tidak akan hilang,begitu juga metered earning ataupun dengan earning nuffnang yang lain.

Saya bertukar mood hari ni dengan menghabiskan sehari suntuk mengedit template.Template lama agak keanakan dah tak releven dengan saya yg dah masuk 3series.. di ulang - 3series! - sedar diri jugak aku akhirnya.. hihi!

Oleh kerana saya pernah terbaca dulu di sebuah blog,katanya jika tukar template ketika BE sedang berjalan,akan menjejaskan earning yang diperolehinya.Buta2 saya percaya.Jadi oleh kerana ada 3 lagi BE sedang berjalan sejak sebulan lalu,jadi melangut saya tunggu BE tamat untuk tukar template! Dah tak larat menunggu,akhirnya saya hantar tiket pada nuffnang.

soalannya:



 jawapannya:




kesimpulannya,bertanyalah terus pada nuffnang dengan menghantar tiket.Nak tahu caranya klik sini.Nuffnang akan reply dalam tempoh 48jam.soalan yang saya tanya ni sangat simple jadi nuffnang reply tak sampai 24jam pun.Terima kasih Nuffnang!




No comments:

Post a Comment

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...