Moms & Hubby..!



13 Oktober
Syukur Allah
Ciptakan Emak
untuk saya..
terima kasih Emak
melahir,membesar dan mendidik saya
terima kasih Emak,
mewariskan sikap rajin mengemas pada saya
cumanya,gen pandai memasak tak dpt saya warisi ekeke.. takpelah emak
Tanpa Emak siapalah saya.
14 Oktober
Syukur Allah
Mendatangkan lelaki ini
dalam hidup saya
Terima kasih sayang
menjadi bapa kepada putera dan puteri
kita berdua
Keranamu tak sunyilah hidup kami..
Dengan ucapan :
Teruskan bersabar dengan karenah saya!
lagi satu:
Jangan lupa renew roadtax & insurans kereta
expired harini ye yang..
juga,
Terima kasih belanja makan
malam tadi..



Salam Ulangtahun Kelahiran
buat dua insan tersayang,tercinta paling bermakna dalam hidup saya ini,
Emak dan suami.
Kamu terbaik!
O Allah,lindungi keturunan kami selalu dalam rahmat dan hidayahmu.



nota kaki : sampai sekarang saya tak tahu suami saya baca blog saya atau tidak..n malas tanya! =P

6 comments:

  1. Ya Allah,alhamdulillah atas segala nikmat kasih sayang emak dan suamiku.. semoga berkekalan.amien.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah :)
    aaa, sweetnyaa lahai :)

    ReplyDelete
  3. wah suka entry ni..so nice..salam ziarah dah follow jgn lupa follow balik..apa pendapat awak tentang entry ni??

    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/10/sms-seram-ni-dari-agen-syaitan.html

    ReplyDelete
  4. hehe, siap peringatkan pasal roadtax lagi..ekeke. nice2


    *aku dah submitblog aku untuk link exchage kat blog ni. sekarang aku letakkan blog ni dalam list aku, thanks. (kat sana takde tempat nak komen)

    ReplyDelete
  5. tq dear..=D wat u give u get back!

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...