Dari mana datangnya idea

Assalamualaikum.

Pagi ni saya curi2 sedikit waktu untuk bertemu blog saya =P walaupun saya agak bz.. dan blog saya pula langsung tak bz.. hehe tapi inilah hakikat yang perlu saya terima,saya tak punya cukup masa berblogging lagi.. waa tsk tsk sob sob agak sedih bila ini berlaku kerana saya sgt sayangkan blog saya yg sangat humble ni.. kerana blog inilah dulunya penghibur saya di kala kesunyian..sekarang walaupun dah tak sunyi lagi..terasa pula blog ini semakin menjauh dari saya .. [bolehker macam ni ?]


Saya hanya ingin mendapatlan pandangan blogger lain.. mana anda dapat idea untuk terus menulis entry..setiap hari,sebab saya sekarang semakin ketandusan idea.Niatnya mahu post new entry setiap kali online walaupun sesekali saja ada masa,tapi bila sudah jari di keyboard,idea langsung hampeh.. tak datang meh.. tension pulak dibuatnya- ceh perkara remeh gini boleh  buat kita stress ker??

mungkin idea tak datang secara natural ataupun magis sebab saya sendiri sedang stress.. kurang sihat dan memaksa idea datang kadang kala hasilnya langsung hambar dan tak menakjubkan - ceh macamlah selama ni entry aku menakjubkan  muwahahar!

Dear kengkawan..marilah bagi idea macamana nak mendesak idea yang magis datang! sharing is caring!


4 comments:

  1. cik imie..sy baru lg dlm dunia blog ni..sy pn slalu je ketandusan idea dpn pc..
    apa kata kita try buat rutin harian yg baru, myb idea pn baru kot..:-)

    ReplyDelete
  2. masa untuk berblogging dah ada lagi sekarang.. syoknyer =)

    ReplyDelete
  3. kne byk trmenung , baru dpt idea ..lps tu smbil dok dpn lptop pown trmenung smbil tgn menaip

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...