Salam Ramadhan al -Mubarak | Waktu Berbuka Puasa Dan Jadual Imsak 1434H/2013M





Assalamualaikum readers, harini taip keyboard sambil tsob tsob, hidung sumbat tekak perit dan kepala pusing²~ sekali harung ngan anak² demam ringan. Tapi nak ber-entry Ramadhan jugak, walaupun hadooo  nak jugak  tu ye tsobbbbbb

Sedih ku sedih kerana tak dapat sahur dan bukak pose ngan my mom, takpelah maybe lambat² nanti dapat jugak balik kampung..bukan hape, perasaannya stay di SA ni tanpa sedara mara sahabat baik dan hanya sebatang kara memanglah sendu lendu kau... seb baik ada my hasben, si anak dara dan si anak bujang pengubat hati lara.Kita gembirakan hati dengan keluarga kecilku.Wajib bersyukur dengan apa seadanya Allah bagi, dan abaikan segala yang tak penting~ contohnya kenapa aku sebatang kara disini dan raya nanti kena balik rumah mak mentua dulu~ hado hado tsobbbb 

Salam ramadhan yg mulia dan selamat berpuasa kepada semua readers, maafkan salah silap terkasar bahasa secara sengaja atau tidak...Impian saya, mahu  melaksanakan ibadah puasa tahun ini dengan penuh khusyu' dan tawadu' ,Insha'allah.

Dengan ini disertakan Waktu Berbuka Puasa Dan Jadual Imsak Tahun 2013 bersamaan dengan 1434 Hijrah atau sila layari laman web JAKIM. 


Waktu Berbuka Puasa Dan Jadual Imsak 2013



Waktu Berbuka Puasa Dan Jadual Imsak Tahun 2013 bersamaan dengan 1434 Hijrah

2 comments:

  1. thanks for sharing..lame dah cari jadual waktu nie..

    ReplyDelete
  2. Salam ramadhan & selamat berpuasa imie. Semoga ibadah kita bukan hanya dibulan ramadhan sahaja, tapi dibulan² yang seterusnya.

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...