Photobook percuma dari Groupon



Assalamualaikum readers.Lamanya saya tak bersiaran.December bulan paling sibuk tahun ni. Ada perkara penting saya sedang uruskan,memang menguji kesabaran, hampir 3bulan juga melayan karenah birokrasi,nanti bila dah selesai Inshaallah saya entrykan. 

Nak cerita sikit aktiviti yang buat saya sampai tak sempat taip keyboard.Awal bulan aritu kami bawa anak² gi Sarawak, jenjalan satu family.Gambar terabur sana sini tu yang tak sempat entry lagi,nanti kot tunggu free sikit.Camera dah rosak masa gi Fraser Hills kena hempas ngan Syamim, tu yang kami snap guna henpon je..tak lawa sangat la gambar~

Pastu balik terus uruskan semua hal sekolah Sufi, kasi settle sume, registration, baju semua alat sekolah dan mmg saya buat masa intensif sebelum Sufi mula sekolahnya nanti. Basic ABC, 123 dan Alif Ba Ta, shape, colour  mmg kena wajib pandai dah.Senang Muallimahnya nanti [ daftar Sufi kat PASTI]

Kemudian, kami uruskan hal rumah dan kereta baru [katanya hehe] tu yang pack sangat masa. Sabtu ahad lepas je relax sikit , Alhamdulillah 21 December masuk 5 tahun rumahtangga dibina,semoga kami bahagia bawa ke syurga, dan 22 December  harijadi Sufi ke 4 tahun, jadi sempat la kami meraikan dengan dinner sederhana di Tupai² Shah Alam  sambil kerat kek simple untuk Sufi.

Laaa.. endingnya, silalah layan sikit gambar photobook percuma dari Groupon, siapa sempat grab promo ni mmg bertuah,40 page FOC beb..dah terima pagi tadi,sangat cepat dan puas hati dengan hasilnya yang saya sempat create sebelum ke Sarawak aritu.Layan kalau sudi ya,till then wassalam.










14 comments:

  1. wahh untungnya.. FOC lagi..
    photobook skrg kalo nak buat.. mahey gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. dpt dua book 1 me n 1 lg hubby harga asal 1book RM79. mmg best dpt free

      Delete
  2. Bestnya. Tak grab pon sbb takut tak sempat nak buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pun baru sempat siapkan 1, ada 1 lg buku belum create lg =)

      Delete
  3. Seronoknya... free. Teringin nk buat tp tak buat2 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun dah lama nak buat mmg tunggu promo je last2 dpt yg free mmg best =)

      Delete
  4. bestnya free lagi..nway welcome bak imme!!

    ReplyDelete
  5. salam.. nama anak sama le ngan nama anak kita juga, Sufi... hihi
    salam kenal...

    singgah menabung pagi...

    ReplyDelete
  6. Aida ada beli 2 voucher pbook. Lom sempat buat :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun ada 2 juga satu lg belum sempat buat, kena spent masa la mengadap komputer je kan

      Delete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...