Cek kedua Nuffnang dah terima.






Assalamualaikum readers, semalam saya dah terima cek dari Nuffnang.Ini cek kedua Nuffnang  saya terima hasil dari dunia blog.Nilainya tak banyak mana tapi  wajib bersyukur dengan apa yg Allah bagi. Saya dahpun asingkan akaun bank untuk hasil duit iklan sahaja, termasuk Nuffnang, Churpie dan Says, setakat ni mmg banyak lagi medium pengiklanan yang lain tapi ada yang blog saya belum layak menggunakannya,suatu hari nanti manalah tahu kan..juga Blin.Gd dan Advertlets ada join juga tapi earning agak lambat running. At least boleh saya tunjuk kat husband yang awal² dulu potpet bising² bila saya habiskan masa depan laptop saja.




Dalam waktu sama, 2 CPUV sedang running , Inshaallah hujung bulan ni boleh cashout lagi ~ tapi saya target  4 cashout saja setahun dari akaun Nuffnang, jadi kita lihat dulu camne nanti. Begitu juga Rank Alexa dah berada dibawah 1m, dulu mula² 3million something hewhew apekah ? syukurlah. 


Tapi pageviews bulan lepas memang jatuh merudum, saya rasa kebelakangan ni saya dah malas mengupdate blog,cuma sesekali kalau mood datang baru lihat entry apa agaknya sesuai di publish. Masa bersantai dah berkurang sangat , banyak masa saya habiskan untuk penuhi tempahan pelanggan ~ saya menerima tempahan kek termasuk Carrot cake,butter cake, cake pops, etc  dan Crepe COD area Shah Alam ~ sempat promo cik tiemah hewhew alhamdulillah rezeki tu,walaupun penat tapi berbaloi. Waktu yg sama~ anak² memang tengah level lasak tahap rumah macam tong sampah.. kiranya 5 kali round kalau nak mengemas.yang penting suami balik rumah dah berkilau.khen hikhik


Ini saya kongsikan untuk motivasi bersama, koreklah selalu tips yang Blogger atau insan² yang sering berjaya ~mereka rajin bagi tips cuma kita yg selalu kena rajin mencari,kemudian kalau ada tips dan berita baik kita kongsikan.Ingin berjaya,mmg kena bergaul dengan insan² yg berjaya kan.Till then,wassalam.

Baca entry berkaitan :
Nuffnang, Tips cari duit poket sambil seronok berblogging., tips cashout Nuffnang churpchurp dan Says.my, Tips naikkan Trafik blog, tips naikkan Alexa Ranking, 

6 comments:

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...